Jag Vet Vart Deras Brevlåda Bor...

En sak som jag glömde och dela med mig är att jag nu har sett vart mina idoler i Köping faktiskt bor. Min söta mamma ville köra in i Köping på väg ner till Göteborg och jag hade någonstans en gata vid namn Kristinelundsvägen långt bak i mitt huvud. Mamma knappade in gatunamnet i GPS:n och vår jakt på det lilla gruppboendet kunde börja. Sökandet pågick en lång stund men plötsligt mitt ibland höga lägenhetshus och bakom stora gräskullar så låg där ett litet aprikost gruppboende. Det var ingen snack om saken att det där var hemmet för de underbara vännerna i Köping. Vi klättrade upp på en av gräskullarna och kunde konstatera att ingen tyvär verkade vara hemma. Mats nya lägenhet såg väldigt fin ut och mamma tvingade mej att ta några bilder på håll för att kunna visa min mormor och morfar att vi hade varit där...

Vad gör man inte för sin envisa men underbara mamma!

Puss och Kram =)


image148



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0