I'm Bissy

Sitter och försöker skriva lite på mitt egypten hemprov men till förbannelse så har jag glömt pappret med alla j*vla frågorna i skolan. Smart... NEJ!
Har idag suttit och klurat ut vad jag ska säga på mitt engelskatal som jag ska ha på tordag. Känner att det är hur mycket som helst just nu. Man hinner ju inte lämna in en grej och känna sig ett dugg lättad eftersom  det då finns hundra andra saker att skriva färdigt. Fan säger jag bara men Yes över att det snart äntligen är lov.

Just nu snöar det för fulla muggar utanför fönstret och min mormor och morfar är här och fikar, mina två underbara mumintroll.


image138


Om det fortsätter så här så kommer det aldrig att bli vår, inte med detta vinterlandskap utanför dörren...
Här kommer en passande låt för dagens väder:

Take it from here, Frankie boy!


http://www.youtube.com/watch?v=8aSXn-Zur0A


Ha de bra alla sötnosar där ute i det kyliga vädret!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0