Håll tassarna i styr...

Igår låg jag vaken till långt in på småtimmarna. Jag pratade med söt-Elin i nästan en timme och sedan kollade jag på reprisen av "Fråga Olle" som jag missade. Gästerna för kvällen var Natacha Peyre och Raffe från rockgruppen Mustach. Raffe satt konstant och kladdade på Natacha. Han var toalt chockad när han hörde att hon hade pojkvän men fortsatte ändå med att "råka" pussa henne på kinden och "råka" smeta in hennes hand med chokladsås och sedan slicka bort det mansikt...

Bara för att människan visar allt som Gud gav henne och lite till i diverse magasin så innebär väl inte det att vem som helst har rätt att tafsa på henne?


image130


Idag läste jag i tidningen om mannen som hade försökt att dra in en tjej i sin bil här vid Andersbergs IP. Mannen hade anmält sig själv och valde sedan att tala ut i tidningen. Hoppas verkligen att denna man får den vård som han uppenbarligen behöver.

Tycker helt enkelt att det har spårat ut lite väl mycket i vårt samhälle. Våldtäktmän, pedofiler, nät-pedofiler, mördare och annat otrevligt är det enda man läser om i tidningarna och ser på nyheterna. Snart kommer väl inte en människa våga gå utanför dörren om inte de har kyskhetsbälte på sig med dubbla lås och inbrottslarm...

Fy fan säger jag bara för alla killar där ute som inte kan hålla tassarna i styr!

Ha de gött och var försiktiga alla ni där ute.

Puss och Kram =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Det var minsann hela 99 minuter som telefonsamtalet höll på, kanske inte så ovanligt!

2008-03-15 @ 14:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0