Tidsfördriv!

Läste nyss på Hannas blogg om att hon känner sig trött på stan, skolan och att ligga ute i solen etc. Känner igen mig mycket i detta resonemang och känner mig så otroligt rastlös för tillfället. Jag har verkligen gjort allt idag, allt utom att städa förstås och klockan är knappt åtta. Jag har kollat på tv, läst bloggar, lyssnat på musik, pratat med Emma, med pappa, ätit flera gånger och legat ute i solen...
Igår släpptes biobiljetterna till Sex and the city filmen och idag känns det som att hela min dag har kretsat kring denna tv-serie. Jag har sett flera avsnitt av serien, lyssnat på musik från serien, läst på nästan alla bloggar om SATC-filmen och sist men inte minst så såg  jag att sidan ASOS.com har en speciell avdelning där du kan köpa SATC-inspirerade kläder och accesoarer, kolla in den här länken om du känner dig sugen: http://www.asos.com/Sexandcitywlp020608/Cat/pgehtml.aspx?cid=5006

Låg igår uppe till klockan fyra och kollade på MTV Movie Awards och även där dök Sarah Jessica Parker upp i rutan och var supersnygg i sitt långa lockiga hår och trimmade kropp som hon inte döljde mycket av i sin tajta klänning. Filmen vann inget pris under galan men jag hoppas att den är jättebra, har läst några recensioner som inte var så jättelovande men jag tänker gå och se den i alla fall.
Nu när jag gjort allt så finns det ju bara en sak att fördriva resten av denna kväll med och det är städning. Tråkigt eller ej men det måste göras, får ta och ge mig en rejäl spark i arslet för att komma igång känner jag. Denna låt får inleda mitt städmaraton och ni som har lika mycket SATC-koll som jag kanske känner igen den från serien? http://www.youtube.com/watch?v=POesh52UwSo

Puss och Kram på er allihop =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0