So Little Time...

Sitter och planerar inför sommaren som mest verkar innebära jobb för min del. Kul men lite trist att arbeta nästan hela sommaren men alla glada som orkar och vill kan ju komma och hälsa på mej nere i Göteborg. Studenten närmar sej med skrämmande steg men det positiva är att allt verkar vara fixat och klart för min del. Kläder, mat och vilka gäster som kommer att klappat och klart. Åker ner till pappa på en snabbvisit på lördag för jag ska gå på en truckkurs på Liseberg inför sommarjobbet. Kursen slutar på tisdag så då åker både jag och pappsen tillbaka till Gävle. Imorgon skickas betygen in så det är bara att hålla tummarna för att man kommer in på någon av alla utbildningar som jag har sökt. Förrutom detta så ska man hinna med både det ena och det andra, kompisarna kommer nog prioriteras om jag känner mej själv rätt...
Tänk vad lite tid vi har kvar tillsammans eftersom det verkar som att många ska ta sitt pick och pack och kanske lämna Gävle, inklusive jag själv! Idag har jag varit ledig så jag har softat ute på altanen i solen men imorgon är det vanlig skoldag med start kl: 08.30
Tufft att gå upp när man har haft helg sen i onsdags till idag. Nu ska jag försöka städa lite på mitt rum. Trots denna långa helg så har jag ändå lyckats skjuta upp städningen av rummet, JAG i ett nötskal.

Ha de gött allihop!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0