Onsdag = Lillördag!

Idag är det onsdag eller som många andra kallar det, Lillördag...
I och med att vi nu har fått sommarlov så känns alla dagar för mig som en helgdag eftersom jag är uppe tills det blir ljust och sover tills jag vaknar. Igår var jag hos Elin och vi myste järnet med kakdegsglass framför Gossip Girl, Gynning där våran studentbil/den babyrosa skymtade med chauffören Christer och ett sjukt program om kvinnlig onani. Ett program helt i min smak helt enkelt, hehe! Efter en massa glass gav vi oss ut i gloriettet med varsin jättekopp rött te med smak av blåbär/mustikka på finska.
Idag var jag lite seg och har därför inte gjort så mycket vettigt. Kollat på fotbollsmatchen mellan Sverige och Ryssland men det var ju inte uppmuntrande när ryssarna kickar våra svenska små ass. Försökte ge Sex and the city maratonet en chans men jag pallade inte att kolla på avsitt jag nyligen sett utan sitter nu i stället vid datorn och väntar in mina kära Seinfeld och Fraiser avsnitt, vilket liv man har ändå. Ska leta reda på min gigantiska rullväska som ska packas full inför min resa till Göteborg där jag spendera hela mitt sommarlov och kanske mitt framtida liv, läskig tanke att jag kanske åker ner nu för gott. Det som ska packas är mestadels kläder men det är väl för att man är tjej, svårast blir helt klart att sålla bort det man inte får plats med i väskan...
Har pratat med Emma idag och fått bekräftat att hon är vid liv, hemskt förkyld dock.
Nu ska jag gå ner på mitt rum och titta över det som packas skall.

Ha de gött allihop!



Drömbagage...

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0