Oh Happy Day!

Idag är jag så lycklig man kan bli. Har invigit min alldeles egna bärbara dator som är supersnygg, en liten för tidig studentpresent från pappsen. Har varit på min första truckkursteori på Liseberg och den var jätterolig och alla var jättesnälla. Imorgon är det dags igen och jag ska befinna mig i Lisebergsparken 07.55! Sitter och försöker plugga lite inför provet vi ska ha imorgon samtidigt som jag packar inför min och pappas resa mot Gävle imorgon kväll. På onsdag är det min lillasyster Mimmis skolavslutning, tänk att den lille skiten slutar nian... På torsdag nalkas det studenten på Vasaskolan och jag hoppas att det blir en fantastisk dag. Har genom denna lilla snabbvisit ner till Göteborg missat både vattenkrig och brännboll men jag har haft så roligt att jag inte ångrar mitt beslut, hoppas däremot att alla ni andra som deltog på dessa aktiviteter hade det superkul.

Nu ska jag äta lite underbar laxpasta och sen blir det strax sänggång!

Puss och Kram på er allihop.

Ses snart =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0