Monday, Monday

Idag är det måndag och jag har sommarlov. Utanför fönstret hörs muller och i mitt rum ligger allt huller om buller. Tycker att jag har konstant dåligt samvete över hur det ser ut på mitt rum men samtidigt så har jag inte energin att börja städa, speciellt inte nu när man knappt kan andas genom näsan och huvdet känns som en luftbalong! Tog en cykeltur ner till tandläkaren runt ett-tiden och det var skönt att komma ut i den friska luften och känna regnet som långsamt började droppa ner från himlen. Käftisbesöket gick på fem röda så jag kom hem snabbare än väntat. Har sedan dess ätit lite och slötittat på tv, vilken slappis dag säger jag bara. Nu är det precis en vecka kvar tills jag ska börja jobba på Liseberg och jag längtar faktiskt, hoppas bara att jag hinner bli frisk tills dess...
Jag är visserligen inte den enda som är sjuk för tillfället och det är trist att alla åkt på samma skitförkylning.
Nu ska jag gå ner till tvättstugan och tvätta tio ton tvätt, tvätta är SÅ mycket roligare än att städa när jag tänker efter.

Ha de gött allihop!

Puss och Kram =)

Dagens Låt: http://youtube.com/watch?v=YSCKEfGE3bM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0