Love At First Sight...

Idag har jag varit ledig och det var otroligt skönt att få sova länge för en gångs skull. Efter att vi vaknat till liv här hemma begav jag och pappa oss ut på stan där vi båda gjorde några inköp. I mitt fall blev det parfym, läppsyl och en svart TIGER väska som jag länge gått och spanat efter. Har sett den en gång men då i brunt och jag blev så glad när jag sprang på den i rätt färg och när det bara fanns en enda kvar. Medan jag provade väskan såg jag i spegeln bakom mig en tjej som stod och råglodde på mig. Jag tog av mig väskan, höll den hårt i handen och gick runt och kollade i resten av butiken när jag kände att tjejen följde efter mig vart jag än gick. Jag stannade till och hon kom fram till mig och började pilla på väskan medan hon frågade om jag skulle köpa den. OM jag skulle, självklart sa jag och hon såg riktigt ledsen ut men sa att jag gjorde ett väldigt bra köp. När väskan var betald kände jag mig extremt nöjd och jag gick med lätta steg mot Avenyn. Väskor är bara en av mina många passioner här i livet men när det blir kärlek vid första ögonkastet så kan man ju inte låta bli att lätta lite extra på plånboken...



Hoppas att ni andra hade en lika bra dag som jag!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0