In The Summertime...

Idag har jag inte varit i skolan utan varit och badat i Sörtutt ute vid Årsunda. Superhärligt och varmt så in i helvete, man får inte klaga men jag höll verkligen på att smälta bort i solen. Badade, åt glass och spanade på diverse människor på beachen och tjuvlyssnade på ett och annat samtal, mina öron kan ibland bli större än Dumbos!

image248

Pratade med Elin på kvällskvisten och vi snackade först om att vi skulle mysa i hennes gloriett/lusthus men båda kände oss trötta och sega så det blir nog mys imorgon iställlet. Trots att jag är trött så tänkte jag dra igång ett projekt som min mamma kommer att bli över´lycklig över om det genomförs och det är att göra en skiva med partymusim till min studentskiva. Partymusik kan man kalla det om man vill men det är låtar som mer medelålders människor diggar, jag med ibland om jag ska vara ärlig.
Imorgon blir det förmodligen en tur med båten, känns som att vi inte gör annat än att sitta ute och guppa på havet men kul är det. Igår var det min sista skoldag och det kändes lite sorgligt att tömma ur mitt skåp och mentalt säga adjö till Vasaskolan. Kommer faktiskt sakna toaletterna på andra våningen, att låsa fast cykeln vid samma ställe och att konstant behöva springa upp till fjärde våningen som en skållad råtta. Ångest, ångest...
Är det bara jag som känner mig lite ångestfylld inför studenten?
Från något ångestfyllt till något som var superroligt. Barrundan var bäst och tack Emma, Hanna och Carro för en supertrevlig förfest. Det måste vi göra om någon gång, eller hur?

Hoppas att ni andra får en bra helg!

Puss och Kram på er allihop =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Lätt att vi gör om det! :D

2008-06-05 @ 22:44:05
URL: http://frokenflorin.blogg.se
Postat av: okänd

Emma då?? varför skriver du aldrig något om henne??

2008-06-13 @ 19:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0