Då Var Man Vuxen...

Efter att ha gråtit en hel del skvättar men skrattat desto mer har jag nu kommit underfund med att jag faktiskt har tagit studenten. Lite vemodigt tycker jag men studenten blev klart över all förväntan. Vädret var hyffsat, flaket var superbra, musiken dånade ur en ljudanläggning med power, champagnen flödade, presenterna var allt jag kunde önska mej och lite till, maten var supergod och klassen var totalt underbar. Nu har vi släppt av pappa vid tåget så han är för tillfället på väg ner till Göteborg. Att ha sin familj och sina nära och kära runt omkring sig en dag som studenten är faktiskt det som betyder allra mest för mig, att få en dator, iPod, presentkort, bok, parfym och Londonresa är däremot bara en bonus! Bästa presenten fick jag ändå av Emma som gav mej en tavla som fick mina ögon att tåras, ett kollage av bilder på oss två genom alla år vi känt varandra. Idag känns det som en söndag i kroppen eftersom jag är trött och segare än segast. Trots att jag är trött så hoppas jag ändå på att någon eller några vill hitta på något ikväll, en riktig myskväll med glass skulle inte sitta fel...
Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik.
Hoppas att alla ni andra hade en lika bra student som jag.
Studenten var bäst, ingen protest!

Ha de gött.

Puss och Kram =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Studenten var toppen! Vi måste ses snaaart!!! Puss på dig! :)

2008-06-15 @ 11:21:15
URL: http://frokenflorin.blogg.se/
Postat av: Frida

Absolut! Hör gärna av dej någon dag. Puss och kram =)

2008-06-15 @ 22:53:49
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0