Back To Buisness!

Idag är det lördag och min sista lediga dag innan allvaret börjar igen. Solen skiner och fåglarna kvittrar men jag orkar faktiskt inte sitta ute i solen eftersom jag redan gjort mig i ordning, ska snart gå över till Sofie en sväng och hälsa på. Förrutom att vara med Sofie så ska jag även hinna prata med Elin och Emma innan det är dags för sänggång. Denna helg har verkligen gått med raketfart och det känns som att jag inte riktigt har tagit vara på den till fullo. Hade spetsat in mig på att gå ut på krogen och att se Sex And The City filmen men inget av dessa saker har blivit av, får väl förhoppningsvis bli av nästa helg. Anledningen till att jag varit ganska så lösig den här helgen är nog för att förra veckan var min första arbetsvecka och kanske var det den som helt tog musten ur mig?
Nu ska jag bege mig av mot köket för lite vattenmelon, perfekt en varm dag som denna.



Hoppas att ni andra hade en bra helg!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0