Back From Fanny Bunny...

Har precis ätit en mycket sen middag bestående av fisk, ärtor och gött mos. Den supersena middagen kunde inte hjälpas eftersom jag och mamma nästan nyss kom hem från Lisa och Fanny ute i Valbo. Lisa är mammas äldsta väninna och Fanny och jag har känt varandra sen jag var drygt ett år och hon bara några veckor, coolt att vi fortfarande håller kontakten eller hur? Trots att vi ses alltmer sällan så har vi ändå så grymt kul tillsammans när vi väl ses. Vi kan prata i timtals och man märker verkligen hur mycket vi verkligen har varit med om tillsammans...
Att prata om gamla minnen hoppas jag även att jag ska få göra med mina andra nuvarande vänner, hoppas inte ni det också? Även om vi alla flyttar åt olika håll så hoppas jag att vi på ett eller annat sätt kommer att kunna hålla kontakten med varandra. Förutom att spendera nästan hela dagen i Valbo så har jag inte gjort så mycket mer, inget vettigt i alla fall. Mina vänner inklusive jag är sjuka så det har inte blivit att vi setts något men imorgon får jag väl höra av mig till dem för att kolla att alla lever. Nu ska jag göra mig lite rött te, tända vaniljdoftljus, lägga mig i sängen och kolla på en massa olika komediserier. Hoppas att ni andra också får en bra kväll.



Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0