Inte Okej...

Idag när jag satt på bussen hem från jobbet så fick jag syn på något jag inte sett sedan nittiotalet. En dam på runt fyrtio år satt i en busskur med supertajta beiga byxor och en vit siden stringtrosa synlig på halva ryggen. Att flasha stringen känns så usch men att den satt på en dam som inte var i sina bästa år gjorde det hela så mycket värre!


En stringtrosa kräver sin kropp eller vad säger ni?

Efter att mina ögon hämtat sig från denna mycket hemska syn så spenderades denna dag mestadels ute i solgasset, ser för tillfället ut som en kokt kräfta. Imorgon är det sista dagen på jobbet innan det blir helg för min del och jag längtar verkligen efter att få sova, har sovit cirka två-tre timmar per natt hela den här veckan... Förrutom att sova så tänkte jag ta en vända på stan för lite eventuell shopping och en fika på en mysig uteservering. Tänkte även slå en signal till Elin och Emma och höra hur det är där uppe i Gävle. Detta är vad jag hittills har planerat men om vädret tillåter så kanske det till och med blir bad ute på Smitten. Vad händer för eran del till helgen?
Nu ska den här lilla kokta kräftan släcka lampan och försöka somna trots att solen fortfarande skiner utanför fönstret och alla andra är vakna. Nya friska tag väntar imorgon på Liseberg.

Ha det så bra allihop!

Puss och Kram =)


Kommentarer
Postat av: deniz

hej frida! har du flyttat helt till götet nu eller bara sommarjobb?

2008-07-27 @ 20:05:09
Postat av: Frida

Hej Deniz! Just för tillfället så vet jag inte vart jag kommer bo till hösten. Vad kommer du själv att ta vägen? Ha det så bra gumman. Puss och kram =)

2008-08-03 @ 21:40:54
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/
Postat av: jo

BLOGGA FRIDA!!!

2008-08-19 @ 21:13:07
URL: http://emjoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0