Vill Ha!

Utanför mitt fönster för tillfället är det alldeles svart. Saknar när solen var framme till sent på kvällen och att kunna sitta och steka i solen på altanen. Saknar doften av Hawaian Tropic olja och NIVEA solkräm. Saknar salta bad och varma klippor. Längtar redan tills grillsäsongen börjar och då man kan börja använda andra halvan av sin garderob. Jag vill helt enkelt ha sommar, sommar och sol!
E så trött på att gå omkring och jäsa i en jätte-dunjacka i detta skit-väder så jag tror jag snart tar första bästa flyg till något varmt och härligt ställe. Tänk att få känna sand mellan tårna och höra ljudet från svallande vågor. Lovely!

Det enda som piggar upp mej just nu är en helspäckad tv kväll som väntar. Det blir "Ugly Betty", "I huvudet på Gynning", "Andra Avenyn" och "Skenet Bedrar" för hela slanten. Denna dag är en dag i degandets tecken!

Ha de bra allihop!

Puss och kram =)


image40


Wish I Was Here...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0