Vad är väl en bal...

Mitt huvud kändes igår som att det skulle explodera. Idag känns det lite bättre men jag känner mej mör som en välbankad köttbit. Idag pratade tjerna i klassen om sina balklänningar de hade hyrt. Sånt snack gör mej lite stressad eftersom jag inte ens har börjat kolla på klänningar!
Sedan jag var liten har jag alltid drömt om att en dag få ha på mej en riktig Askungen klänning, en klänning som gör att jag känner mej som en riktig prinsessa. Vill ha en stor klänning med massor av lager med tyll och volanger och  en massa glitter och glamour. Tycker det känns lite overkligt att börja planera inför studentbalen redan nu. Tycker inte ens att det känns som att det är vi som faktiskt skall ta studenten i år!
Tänk vad dessa år har gått fort...
Igår fyllde Julia 20 år och det får mej att tänka på hur snabbt tiden flyger iväg ännu mer.
Ska ta tag i det här med balen på allvar nu för annars kommer jag att stå helt panikslagen och svära över att jag inte började tidigare. Vet inte om man ska ge sig in på att sy en klänning, köpa eller bara hyra??


image62


image65


Kommentarer
Postat av: jo

Hyr! Så värt!

2008-01-24 @ 09:28:15
URL: http://emjoth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0