Supersugen!

Kom nyss in efter en promenad hem med David. Kvällen spenderades hemma hos min gode vän David tillsammans med de andra vännerna Daniel, Fredrik och Elin. De andra åt tacos, inte jag eftersom jag under hela dagen har känt mej konstig i kistan. Efter maten så kollade vi på "Supersugen" eller "Superbad" och filmen va verkligen super-rolig...

McLovin! Vilken stjärna =)


image78



Filmen var lite sorlig på ett sätt tycker jag. Två vänner som går sista året på gymnasiet och vet att de kommer att skiljas åt efter studenten. Sorgligt eftersom jag känner detsamma om att skiljas ifrån mina underbara vänner. Efter filmen beslöt vi oss alla för att börja palta oss hemåt men det slutade med att David ville följa mej och Elin hem för att få en liten promenad. Efter att vi vinkat av Elin gick jag och David hela Sörby runt och pratade om allt mellan himmel och jord! När jag kom in var jag helt stelfrusen och sugen på något att äta. Har precis svalt sista tuggan av min gigantiska brie och paprika macka så nu ska jag borsta gaddarna och bege mej mot sängen för lite välbehövlig sömn. Denna helg har bara flugit förbi men det är väl så att tide går extra fort när man verkligen har roligt!

Hoppas att ni andra också hade en bra helg.

Puss och Kram =)


image77


Kommentarer
Postat av: amanda

haha bästa filmen!! har du sett han på vår skola som ser ut som mclovin?

2008-01-27 @ 16:09:20
URL: http://andwelookedsogood.blogspot.com
Postat av: Frida

Japp han e ju as-lik! hoppas du har haft en bra helg. kram sötnos =)

2008-01-27 @ 16:33:40
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0