Plysch Persson =)

Idag e de torsdag och den här dagen tog verkligen musten ur mej. Skolan var verkligen ansträngande, jag förstår ändå inte att man kan bli så trött av att bara sitta på arslet och lyssna på en lärare vars mun glappar så det slår gnistor. Vår nya kurs kulturhistorisk fördjupning drog igång och det kändes som att jag var den enda som fattade nada!
Egyptens och greklands historia är kanske det som jag har lärt mej allra minst om i skolan och det är inte direkt något som jag sitter och studerar på min fritid. Vi har två lärare i denna kurs, Patrik och Ingvar. Ingvar verkar lite skum men Hanna sa att han va bra och Patrik har jag hört e as sträng och lite konstig, dessutom är han medlem på Spray Date!
Träffade baben Denice idag när jag var på upp till översta våningen. Alltid e hon lika glad och snäll varje gång man träffar henne. Hon piggar upp i en annars ganska så grå och trist skolmiljö!
Efter skolan gick jag och Emma på stan en sväng och jag köpte tre par tofflor på rean. Ett par grå-vit randiga duntofflor, ett par lulliga rosa och ett par lulliga vita. Nu har jag fanimej tofflor så det räcker och blir över men jag kan ju inte låta bli att köpa när dem va så billiga...
Imorgon är det fredag och jag hoppas verkligen att vi kommer att hitta på något trevligt i helgen. Jag vill träffa alla igen efter lovet och umgås. Är på mys-humör och känner som Elin för att kanske baka något eller kolla på film eller nåt. Dega och svulla ska jag satsa på den här helgen!
Gå ut och härja e jag inte alls på humör för men kanske blir lite mer party nästa helg.

Nu ska jag sätta på mej min rosa plyschdress,
hoppa i mina nya rosa tofflor och bara mysa järnet hela kvällen!

Kör stenhårt på plyschdressar just nu. Plysch-Persson det är nog jag i alla fall...

Ha de gött... Puss Puss =)

Kommentarer
Postat av: amanda

gullis, vi ska kanske hänga hos mig imorn och ha typ myskväll. om du vill får du jättegärna komma :)

2008-01-10 @ 17:32:07
URL: http://andwelookedsogood.blogspot.com
Postat av: Frida

Tack för inbjudan =) Kommer gärna om jag inte är uppbokad på något annat! kram

2008-01-10 @ 18:15:11
URL: http://skruttepluttan.blogg.se
Postat av: Frida

Tack för inbjudan =) Kommer gärna om jag inte är uppbokad på något annat! kram

2008-01-10 @ 18:21:23
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0