På Picknick i Göteborg!

Kom nyss hem från min forna hemstad, Göteborg. Hälsade på min käre far och hade det allmänt gött. Har ätit som en häst den här resan tycker jag. Har som vanligt käkat på Oves gatukök, glass på Triump och pressat jäkligt mycket morotsjuice. Älskar fanimej morotsjuice så jag e glad att jag tjatade på pappa att han skulle investera i en råsaftcentrifug. Shopping däremot blev de inte mycket av. Kollade som en galning på rean men hittade nada! Köpte typ saker på dem affärer som finns här men jag har fått så fina grejer i julklapp så jag känner mej väldigt nöjd för tillfället. Fick en efterlängtad men samtidigt oväntad julklapp ifrån pappa, en alldeles underbar mörkbrun Tigerväska. En messenger bag i underbart mjukt skinn som jag bara älskade...
Fick även boken "Desperate Houseman" som jag slukade på två dagar. Ett måste för alla som inte redan har läst den, så bra och smaskig bok om Hollywood och dess baksida. Efter denna bok kommer jag helt klart att se Nicolette Sheridan i ett helt annat ljus. Sminkbok fick jag också som va superbra. Var även på engelska så det var ju bra så jag får träna mitt ordförråd.
Imorgon är sista lovdagen och jag tycker det här lovet har gått med raketfart om inte ännu fortare. Ska ta vara på dagen men det kommer vara ett helvete och gå upp tidigt på onsdag eftersom jag helt har vänt på dygnet. Satt oftast uppe till fyra/fem varje natt nu på lovet, kan man låta bli när man hos pappa har flera hundar tv-kanaler däribland E! Älskar E! för deras program handlar typ om det jag gillar mest, kändisar, mode och svaller, hehe!

Hoppas att ni andra också hade ett bra lov =)


Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0