Helg =)

Fredag, äntligen!
Idag har vi haft två lektioner, börjat klockan 12.20 och fått en tillfällig vikarie för Anders som har fått sin andra dotter och som nu kommer vara pappaledig ett tag framöver. Vikarien hette Bo eller Bo-no. Han va as skön tyckte jag och verkar vara väldigt kunnig. Svenskan med Carina var helt okej men lite seg som vanligt. Ganska givande artikel den där om Tito Beltran och hela rättegångsprocessen, hehe. Carola var med som vittne om att han faktiskt har våldtagit barnflickan och beskrev det hela själv med dessa ord; "hans lem var innuti henne!"
Tänk vad många ord det finns för mannens könsorgan egentligen...
Idag känner jag inte mej alls nå helgtaggad. Jag känner bara för att slappa och svulla. Har blivit så oparty på sista tiden men det är nog för att jag tror att jag håller på att bli sjuk. Hatar när man känner att man står och väger mellan att vara sjuk och frisk. Satt igår och tittade på gamla sommarbilder och jag längtar så tills det blir varmt och soligt igen. Igår tittade ätnligen solen fram en sväng och då började jag längta ännu mer.

Trevlig helg på er alla =)

Ha de gött...


image75


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0