"Glappet"

NEJ, jag ger upp det här med sömn...
På lovet har man ju helt vänt på dygnet och så även i helgen så nu kan jag inte sova för att jag känner mej så himla pigg. Skulle lungt kunna gå ut på krogen och dansa järnet i denna stund eller springa en mil eller två, det där med partandet lät ju i alla fall roligare! Inget bra på tv:n så det får helt enkelt bli min favvo serie "Glappet".
Varför jag tycker om denna serie är enligt vissa konstigt. Två tonårstjejer, två snuskgubbar, drama, sex, kärlek, svek, missförstånd, skolan, vänner ja allt möjligt smaskigt finns inbakat i "Glappet" så nu ska jag bara bädda ner mej i min säng och njuta av serien jag så tidigt blev förälskad i.


Sov så gött, dröm sött =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0