En Händig Kvinna!

Idag blev det en efterlängtad tripp till IKEA för min del. Älskar att gå där ute och strosa och drömma om sitt eget framtida hem. Jag köpte tre afficher och en ram så det blev att spika utav helvete när jag kom hem!
Nu är tavlorna på plats och jag känner mej faktiskt riktigt jäkla nöjd. Det blev lite marint tema med tavlor på båtar och en fyr, påminner mej lite om mina forna hemtrakter.
En bra kvinna reder sej själv är något som både jag och min mamma lever efter och idag bevisade jag fanimej att kvinnor faktiskt kan hantera en hammare och en spik minst lika bra som det motsatta könet.

Med detta säger jag god natt och beger mej in på mitt pimpade rum!


Puss och kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0