Diamonds are a girls best friend

Idag har jag varit så seg och haft ont i huvudet hela dagen. Känns som att jag skippar svenskan imorgon och endast går på webdesignen. Droppade förut bomben till Emma att jag inte kan åka på studentkryssningen! Känner mej lite taskig men samtidigt lättad eftersom jag började bli mer och mer tveksam om jag ens ville åka. Mitt huvud har nyss genomlidit ett helt avsnitt av "Andra Avenyn" så nu är det nog dags för sängdags. Innan jag somnar tänkte jag läsa lite i dagens köp: "Sanningen om diamanter" av Nicole Rickie. Har velat läsa den jättelänge så jag kan inte riktigt låta bli att läsa lite grann i alla fall.


image61


Helgen har varit trevlig, lugn men skön. I fredags var jag, Elin och Daniel hemma hos David där vi softa till P3 Guld galan och svullade i choklad. Daniel åkte hem redan runt halv tolvmen jag o Elin blev kvar till halv fem! Jag kunde ha stannat längre men Elin ville hem och sova. Kvällen var riktigt trevlig med både porr och prat...
Lördagen spederades hemma hos Fredrik med Calle, Björn, Siddy och Elin. Det var trevligt, vi spelade Guitar Hero och kollade på SAW 4. Filmen var sådär enligt mej men helt okej. Vi drog oss hemmåt runt ett-tiden då även Anna, Cicci och David joinade oss utanför Fredriks hus för att berätta om kvällen på O´learys. De hade haft det trevligt men jag ångrade absolut inte att jag inte gick ut. HAr kommit in i någon himla deg-fas men det är väl trevligt och behövligt ibland det med.

Helgen är behövlig men tyvär alldeles för kort.
Det stämmer jävligt bra det som Magnus Uggla sjunger i låten "Fyra Sekunder";
att underbart verkligen är kort, åt helvete för kort!


image60


Kommentarer
Postat av: Sessan

Ååh, jag ska i alla fall ha en stoor diamantring när jag gifter mig =)

2008-01-20 @ 23:14:53
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Frida

Jag med =)

2008-01-20 @ 23:23:22
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0