Boktips!

Fick av min käre far en mycket uppskattad julklapp nämligen boken "Desperate Houseman". Jag vet att jag tjatar om att den är bra men jag tycker verkligen att den är värd att läsas om du inte redan har gjort det! Kvalitetsbok eller inte men jag tycker att den både är bra och rolig, e bok man minns. Är nog en riktig sucker för självbiografier, speciellt dem som avslöjar smaskiga detaljer...
De flesta av de böcker som jag äger är enligt vissa riktiga skitböcker. Linda Rosings "Den Nakna Sanningen", Dita von Teese "Burlesque", Paris Hiltons "Confessions of an Heiress", Pamela Anderssons "Star" är bara några av böckerna som jag har i min samling men detta är den typ av böcker som jag älskar att läsa!
Man kan bara konstatera att smaken är som baken, delad.
Och tur är väl det!


"Desperate Houseman" av: Nicklas Söderblom

image37



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0