Back to school again!

Idag var det första skoldagen efter lovet. Det var fanimej full fart från början och alla lärare speciellt Carina körde på som vanligt. Vi såg en redigt seg dokumentär om de så kallade "Rebellerna". Dokumentären hade säkert uppskattats mer om det hade vart en annan tid på dygnet och inte sista lektionen. En hel timme varade denna så de flesta hade svårt att hålla ögonen öppna. Mitt nya halsband gjorde i alla fall succé så imorgon tänkte jag ha på mej det andra...
Det va kul att träffa alla igen efter lovet och det verkade som de flesta hade haft ett bra lov. Skolmaten var väl sådär idag men jag snackade ju mer än vad jag åt, ovanligt att jag snackar eller hur ;)
Imorgon är det fisk med potatis, ärtor och en jädra massa sås. Mums fillibabba tycker jag som kommer ifrån staden där fisken regerar!
Nu ska jag dega på mitt rum och lyssna på musik. Denna är en av de låtar som jag lyssnar sönder för tillfället:


http://www.youtube.com/watch?v=AW94AEmzFhQ&feature=related



Ha de gött alla... Simma lungt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0