Baby Love

Gårdagens avsnitt av "I Huvudet På Gynning" var verkligen underhållande. Carolina va helt craaazyy men inte lika crazy som den kändiskåta mamman i Los Angeles som gjorde allt för att hennes lilla flicka på snart tre år skulle bli en moviestar! Fy fan för föräldrar som pushar sina barn till att bli det de själva en gång drömde om...
Mina föräldrar, en finne och en göteborgare har alltid stöttat mej och har alltid låtit göra mina egna val. Kanske är det för att jag e så jävla bestämd eller för att de faktiskt har lyckats med det där som kallas för föräldraskap? Under programmets gång kunde jag inte låta bli att tänka på den dag då man själv kanske får barn. Att jag vill ha barn är självklart men det svåraste är nog att hitta den man vill skaffa dem med. Jag vill ha två stycken, varken mer eller mindre. Skulle aldrig klä mina barn i Gucci, Burberry eller Dior, över min döda kropp att mina ungar skulle behöva vara rädda för att bli rånade när de ligger i vagnen och jollrar. Lille Sigge fick i programmet besöka fashionabla butiken "Nathalie Schuterman" i Stockholm och ekiperades med bland annat en mössa från Dior värde 700 kronor!
Helt sjukt det där med att man som förälder hellre skulle vilja bli ruinerad än att se sitt barn bära något annat än det senaste från Milano, Paris eller New York.


image49


Skoldagen var helt okej men den gick väldigt långsamt. För att få tiden att gå snabbare snackade jag mej igenom lektionerna och proppade i mej halstabletter i mängder, Fishermans friend med lakrits-smak äger!
En del tycker nog att jag är as-dryg när min käft glappar som värst men jag försöker att bättra mej, eller jag vet faktiskt inte om jag vill bli så mycket annorlunda. Jag gillar att vara högljudd och pratsam. Har liksom alltid varit det så det vore svårt att bryta en livslång vana! Lisa berättade att hon ska göra en permanent. Skulle själv aldrig våga göra något så crazy med mitt hår så jag beundrar hennes mod. Hoppas och tror att det kommer att bli as-snyggt. Gillar mitt hår som det är för tillfället, lagom långt och lagom brunt...
Kanske borde jag bli mer modig istället, lite mer som Carolina Gynning och Lisa?

Puss och Kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0