Alla som inte dansar...

Min pappa har länge sagt att han vet vem kändisen som våldtog en 8 årig flicka är. I tidningarna har de alltid censurerat bilden på den manlige åtalade men min käre far har alltid sagt att det är Tito Beltran. Mycket riktigt så är det tenoren Tito Beltran som är åtalad för att ha våldtagit en liten flicka på bara 8 år!
Vilken liten gris säger jag bara...
En rad kända artister med bland annat Carola Häggkvist har blivit kallade som vittnen i rättegången mot det lilla äcklet. Hoppas bara att de sätter dit den jäveln!
Är det något jag avskyr så är det när gamla gubbar inte kan hålla pitten innanför byxorna.

Här är en bild på den lilla grisen:


image39


E han våldtäktsman??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0