Summan av Kardemumman

Denna helg har gått med raketfart. Har inte gjort så mycket men tiden går fasiken fort ändå ibland...
I fredags var vi här hemma hos mej och mös med te, varm choklad, snacks och Lindt choklad. Det var trevligt och en sån där perfekt myskväll som jag behövde. Igår var jag, Elin och Fredrik hemma hos Calle. Det var min premiär tur hemma hos Calle så det var extra trevligt. Efter rundturen i huset tittade vi på melodifestivalen. Obligatoriskt om ni frågar mej men sen e jag extra schlager-skadad av min mamma också!
Christer Sjögren och Amy Diamond gick inte helt otippat vidare till Globen och jag vet redan nu att Christers låt kommer att spelas inte bara sönder på radion i Sverige utan även i hela Europa. Tänk dej i poolbaren på Mallorca, där lovar jag att du kommer att kunna höra tonerna till "I Love Europe" ur högtalarna.


http://www.youtube.com/watch?v=bBg7fDgeoy0


image86


Idag slappar jag som vanligt i myskläder vid tv:n. Ska snart läsa artiklarna inför svenskan imorgon, käka kyckling i jordnötssås från Österns Pärla och kolla in de underbara vännerna i Köping!

Summan av kardemumman så var detta en lugn och skön helg, precis vad jag behövde...

Hoppas även att ni har haft en bra helg.

Puss och Kram =)


image85


Helt underbara, älskar dem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0