Ledig!

Idag är vi lediga och jag kan inte vara annat än lycklig. Vaknade runt tolv och gjorde mej sedan en smoothie på hallon, jordgubbar och björnbär. Supergott och sedan satt jag faktiskt ute i solen på balkongen en stund. Najs att det äntligen börjar bli vår på allvar! Skulle egentligen behöva plugga men det skjuter jag på till senare idag...
Har bokredovisning imorgon på engelskan så jag hoppas att det går bra.


image111


Lyssnar just nu på Michael jackson och det passa alldeles ypperligt eftersom jag såg att hans "Thriller" album i år firar 25 år! Shit vad tiden går snabbt men skivan e fanimej fortfarande lika bra.


image108


Istället för att plugga sitter jag istället vid datorn och surfar runt på diverse sidor. Just nu vill jag köpa en jädra massa grejer känner jag. Det jag vill ha extra mycket just nu är ett underbart läppbalsam som jag testade i Göteborg, Rosebuds Minted Rose!


image109

Härligt läppbalsam som luktar/smakar ros och mint. Kittlar härligt på läpparna och gör de kanske lite större. Ikväll är det "Fråga Olle" på tv som jag garanterat kommer att checka in och sedan blir det "Ett Herrans Liv" på tv4+, jag är svag för dessa brittiska komediserier jag vet!
Snart kommer mamma hem och då ska vi ge oss ut på en promenad i detta underbara vårväder, gör det ni med vetja.

Ha de gött!

Puss och Kram =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rosebud finns på cubus :) framme vid kassan kan man köpa det för 98 kr:) verkligen en unverisal salva som är gudomlig :) rekomenderar dej starkt att gå dit o inför skaffa dej ;D ett litet tips bara!

2008-02-20 @ 19:20:15
Postat av: Frida

Tack för tipset :)

2008-02-20 @ 21:10:54
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0