It's Friday I'm in love!

Idag är det fredag och det innebär att vi både får helg och ett välbehövligt sportlov. Äntligen säger jag bara...
Imorgon ska jag sova tills jag vaknar och sedan njuta av min ledighet fullt ut. Åker dock inte detta lov ner till pappa i Göteborg utan jag blir för en gångs skull hemma och kan umgås med sötisarna här hemma istället.
Hoppas att vi kommer att hitta på något kul nu på lovet, jag har faktiskt föreslagit en tripp till kungliga hufvudstaden Stockholm!
Det enda jag vet är att jag, Mimmi och mamma kommer att spendera tisdagen och onsdagen i Sundsvall med shopping och övernattning på hotell Södra Berget. Ska bli najs tycker jag, speciellt med hotellfrukost som jag älskar!
Tänk att få frossa i frukt, yoghurt, ägg frallor och min absoluta favorit, bacon...
Idag har jag bara varit hemma och tait det lungt eftersom jag hade en jädra huvudvärk när jag kom hem från skolan. Bättre att vila upp sej när det är melodifestival imorgon med min älskling Björn Gustafsson.
Har spenderat en hel del tid framför datorn idag så jag har plöjt igenom blogg efter blogg.

Mina absoluta favoriter hittar ni under mina länkar men skulle  vara tacksam för nya tips på trevliga bloggar från er läsare.

Nu ska jag bädda rent i min säng med mina underbara men svindyra Lexingtonlakan.

Hoppas att ni alla får en bra helg och ett bra lov!


http://www.youtube.com/watch?v=TSmfNxmaQHc



image117



Puss och Kram =)



Kommentarer
Postat av: Lisa

hoppas ditt lov blir härligt! :)

2008-02-22 @ 23:45:57
URL: http://lisaamandaa.blogg.se
Postat av: Annelie

Snygg bild! Du är den tredje som har "friday i´in love2 som rubrik ^^ hehe älskar den låten

2008-02-22 @ 23:48:27
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se
Postat av: Frida

Tack för komplimangen =) Älskar låten och serien Andra Avenyn där den är ledmotivet. Ha de gött!

2008-02-22 @ 23:54:33
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0