I En Annan Del Av Gävle

Har nyss ätit och sitter i princip och väntar på att mitt favoritprogram, "I En Annan Del Av Köping" ska börja. Vilken underbar grupp av människor och vad trevligt de verkar ha på sitt gruppboende i Köping. Förstår inte riktigt varför Mats skulle vilja flytta därifrån till en egen lägenhet men det är väl alltid bra med nya utmaningar...


image123


Linda, Tobbe, Mats och Micke, vilket underbart gäng!


http://www.youtube.com/watch?v=pAMjmu9741s


Imorgon skall jag och Emma bege oss ner på stan och sedan till biblioteket för att börja skriva på vårat PA-arbete. Efter allt slit har vi bestämt oss för att åka hem till mej och kolla på "Vi Hade I Alla Fall Tur Med Vädret", en film som jag faktiskt inte har sett. Är den bra?
Min mamma har till min stora förtjusning upptäckt min blogg och skrev en kommentar till mitt förra inlägg som riktigt värmde. Min mamma är bäst!

Puss på dej mamma och alla er andra =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej frida! vet du om vi har kulturhistoria imorgon? :D

2008-03-03 @ 12:39:32
URL: http://frokenflorin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0