Gult kan vara fult!

Checkade precis igenom min nya ELLE tidning och kunde inte låta bli att lägga märke till Tiger of Swedens annons för nya vårkollektionen. Kollektionen är snygg men inte färgvalen. Grått funkar alltid men inte pippigult! Herregud säger jag bara vem skulle ens komma undan med den färgen? Inte nog med det så ville min käre far investera i denna vedervärdiga gula skjorta för 800 spänn när vi var på NK.
Självklart satte jag stopp för detta galna infall...


image94



image95



image96



Hiss eller Diss?


Är det bara jag som får ett lätt epilepsianfall av denna gula färg?


Kommentarer
Postat av: amanda

alltså bilden i mitten när han hade skjortan till grå kavaj var ju snyggt, men jag tror du gjorde rätt i att stoppa din pappas ideér :) pusspåre!

2008-02-19 @ 18:08:24
URL: http://andwelookedsogood.blogspot.com
Postat av: Frida

Du har rätt. Den i mitten är snygg men jag tror att det jag gjorde var en god gärning! puss och kram sötnos =)

2008-02-19 @ 18:17:41
URL: http://skruttepluttan.blogg.se
Postat av: Fanny

Alla har ju tydligen kommit fram till att gult är på i vår. personligen tycker jag att gult är ashett men det är ju lite tungt med min hudton så att säga. Men jag gillade ändå skjortan, kavajen var dock lite over the top!

2008-03-06 @ 09:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0