Dagens Doft!

Min stora parfympassion har fört mej till jordens alla möjliga platser där det är möjligt att dofta och spruta på sig parfymer av alla dess slag, och hur mycket som helst.
Har genom åren sållat ut agnarna från vetet och kommit fram till vilka mina favoritdofter är men detta betyder också att jag då och då hittar nya favoriter!
En av dessa nyupptäckta godingar är Paco Rabannes "Black XS For Her".
Sexig doft som kommer i en minst lika sexig flaska...
Ett bra tips för alla där ute som förtvivlat virrar omkring i doftdjungeln på jakt efter en ny parfym. Här kommer en bild på godingen som kommer bli mitt nästa doftinköp:


image115


image116


Smell ya later guys!


Kommentarer
Postat av: amanda

jag köpte paul smith floral idag, den är typ bäst och jag dyrkar den! annars har jag varit rätt dåligt på det där med parfymer.. men jag diggar mysk och något som jag inte vet vad det är men en grön flaska i alla fall :) hoppas du har haft ett bra lov! puss på dig snygging!

2008-02-29 @ 23:02:07
URL: http://andwelookedsogood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0