Bloggtorka!

Har på sista tiden haft sån himla idéetorka över vad jag ska skriva i bloggen så jag har helt enkelt skitit i det!
Nu ska jag bli bättre på att skriva och uppdatera, det lovar jag. Idag är de flesta från skolan i Uppsala och går omkring och strosar på universitetet och klurar ut vad de ska göra i framtiden. Jag själv lockas inte ett dugg av Uppsala så jag struntade i att åka och tog mej i stället en sjuk/pluggdag hemma...
Igår var Elin och David här. Elin och jag träffades redan på Krysset klockan kvart i tre och David kom runt sju tiden. Vi åt glass, drack säkert fyra liter te, David varm choklad, kakor, Lindt snögubbar och kollade på Sex and the city och Glappet. Runt tio när de båda skulle dra sej hemåt satt mamma och Mimmi och kollade på band när jag och Mimmi var små. Elin och David satte sej också i soffan och kollade och jag skämdes så. Jag snackade nonstop och högt som f*n på bandet och sist men inte minst sjöng jag, Mimmi och Sofie "Eloise" med Arvingarna när vi lekte Småstjärnorna och skulle uppträda för mamma och pappa. Helt sjukt det där hur man ändras som person. Som liten var jag kamerakåt och sjöng för allt och alla, nu hatar jag att vara med på kort och jag sjunger endast när ingen hör på! 
Det är kul ändå att ens föräldrar filmade och stod i när man själv var liten för trots att det är lite pinsamt så är det alltid kul att ha kvar de där banden som minnen av den tid som var.

Åren går men videobanden består!

Ha de bra...

Puss och Kram =)


image84


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0