African Night!

Igår spenderade jag kvällen hemma hos Fredrik tillsammans med Elin, Carl och Björn och det var supertrevligt. Vi kollade på melodifestivalen, frossade i godis och chips och kollade på alla möjliga vidoes på YouTube! Kvällens mest spelade blev utan tvekan Totos låt "Africa". Superskön låt som Björn aldrig hade hört men blev helt stormförtjust i...
Låten spelades om och om igen, även remix versionen!


http://www.youtube.com/watch?v=-HKYgJpgD1w


Vi avslutade kvällen/natten med att gå på promenad i Villastaden. Killarna ville crasha en fest som bestod av fem pers i en villa men jag och Elin var tveksamma så vi gick vidare och spanade på jättekåk efter jättekåk. Älskar dessa nattliga promenader, speciellt om det är stjärnklart och månsken!


image121



Idag slappar jag järnet. Ska försöka plugga lite men jag laddar inför Oscarsgalan ikväll klockan: 00.00 på Kanal9. Älskar detta spektakel och allt som hör det till, klänningarna, smyckerna och såklart prisutdelningarna. Komme sitta bänkad framför tv i flera timmar så jag tror att lite glass allt kommer att få göra mej sällskap.

image122



Ha de gött!

Puss och Kram =)


Kommentarer
Postat av: Kirsi Persson

Men du min underbara "skrutteplutta" det är första gången idag som jag läser din blogg och jag kan bara säga att jag är såååå stolt över dig!! Kramar i massor från mamma.

2008-02-24 @ 17:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0