Söndagsnöje =)

Idag är det söndag och jag har nästan knappt varit innanför dörren. Har spenderat hela dagen på stan tillsammans med Sofie, en av mina allra äldsta vänner. Blev överlycklig då Sofie SMS:ade mig och frågade om jag ville gå på bio med henne. Vi åkte in med bussen och började med en liten shoppingrunda på stan, avrundade med en fika och avslutade med en bio. Filmen vi såg hette "Bolt" och var en ny Disney-film som har premiär i slutet av januari 2009, förhandvisning var det minsann och vi fick till och med en gratis godispåse och en spökreflex. Filmen var superrolig och hade så många härliga karaktärer, min och alla andras favorit var den knubbiga lilla hamstern Roffe! Roffe rockade och lyfte filmen till oanade höjder, den lilla bollen rullade rakt in i mitt hjärta. Efter bion tog vi bussen hem och jag kom faktiskt precis innanför dörren. Söndagar brukar vara en dag som jag normalt inte brukar tycka så värst mycket om men den här söndagen var faktiskt riktigt trevlig. Söndag, kanske inte veckans värsta dag ändå?

Hoppas att ni andra haft en bra helg.

Dagens Doft som jag spanade in på stan:


Ed Hardys nya doft. Något för dig som är ute efter en ny parfym som doftar gudomligt!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0