Skärpning...

Idag är jag besviken på mig själv!
Jag borde plugga men börjar istället städa och tvätta.
Jag har faktiskt kommit underfund med att jag har alldeles för mycket kläder,
måste sluta köpa nytt och istället använda det jag redan har.
Jag har blivit superdålig på att blogga, måste verkligen skärpa mig med uppdateringen innan alla mina läsare överger den här bloggen för gott.



Nu sitter jag däremot och pluggar samt bloggar lite på sidan av.
Det börjar ta sig mina vänner...
Lite senare blir det gött mos och korv från "Oves" till middag, inte helt fel om ni frågar mig.

Ska återvända till ARPA-pluggandet men ni får ha det så bra allihop.

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0