Pink Persson...

Idag har dagen gått helt i rosa. Jag vaknade upp i min säng som är bäddad med påslakan med en touch av rosa, jag åt en macka med skinka på (rosa skinka), borstade tänderna med min rosa tandborste, tog på mig en puderrosa tröja och packade ner pennor inför tentan i mitt rosa pennfodral. Kände att mitt liv behövde fyllas med något annat än plugg så en färg som piggade upp behövdes. Ska börja packa lite snart inför Gävle så jag inte glömmer något och det blir panik i lägret. Tror inte i alla fall att jag kommer att glömma en viss DVD som mina söta vänner Elin och David idag påminde mig om, hehe...











Nu sitter jag åter igen och försöker plugga till den sista tentan, tror nog att vi ska gå imorgon några från klassen och fira att tentorna äntligen är över. Vad pysslar ni själva med? Skulle vara kul om ni skrev lite kommentarer och delade med er.
Kommentera gärna mera helt enkelt!
Hoppas i alla fall att ni har lite mer liv än vad jag har för tillfället.

Puss och Kram på er =)


Kommentarer
Postat av: julia

Fina, fina du! Tentorna gick fint, för det där fixar du! Imorgon blir det hemfärd för min del. Jag längtar så himla mycket till lilla byn :) Hoppas vi ses snart! Puss och kram på dig!

2008-12-17 @ 19:28:26
Postat av: Frida

Tack sötis! Hoppas att det gick bra... Kommer upp till Gävle på söndag. Vi måste ses nån dag nu på lovet. Ha det så bra snygging. Puss på dig =)

2008-12-19 @ 00:44:07
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0