Packat och Klart!

Har nu laddat med en drink samtidigt som jag har packat min väska inför morgondagens resa mot Gävle. Tycker att det känns bra att resa mot lite nordligare breddgrader så man kanske får den där vita julen man alltid drömmer om...?
Ska bli kul att få träffa alla och riktigt rå om dom nu på lovet, ska verkligen ta vara på varje stund med mina nära och kära. Har vikt klädesplagg efter klädesplagg och jag har kommit underfund med att jag nog inte ens kommer att använda hälften av allt som jag packat ner. Städat lite på rummet har jag också hunnit göra och fått ordning på mina lite för tidiga julklappar som jag fått av pappa, tyckte det var lite onödigt att släpa upp klapparna till Gävle. Fick dock inte alla nu men jag är redan nöjd och belåten så jag undrar vad mer min pappa har hittat på. Fick ett paket med parfym och bodylotion samt en massa trevliga böcker som jag länge gått och trånat efter.
Undrar vad tomten kommer med mer?



Min goda drink som jag blandade själv i ett av mina nya Caipirinha-glas.



Berg av kläder och annat smått och gott.



Väskan är packad och klar!



En rejäl klunk av drinken behövdes efter allt slit.



Kaos på sängen...



Till slut fick jag lite ordning på mitt skrivbord som annars ser ut som tredje världskriget!



Snart ses vi sötisar =)

Nu ska jag slappa framför tv:n, läsa lite och sedan knoppa in för imorgon blir det en lång resa. Kommer såklart blogga från Gävle så jag hade inte planerat att ta en BlondinBella paus på typ en vecka nu under lovet.
Hörs och ses snart kära vänner!

Puss och Kram på er allihop och God Jul och Gott Nytt År =)


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

men DU riktigt nice väska!!! var har du hittat den? :-O

2009-01-03 @ 14:26:23
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Frida

Hej Petra! Väskan kommer från GANT. Tack så mycket för komplimangen. Hoppas du fortsätter att titta in på min blogg. Kram :)

2009-01-09 @ 21:52:02
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0