Fridas Frestelser:

Sakerna jag frestas mest av just nu. Så dyra men så snygga, verkligen se men inte röra:





Mulberrys "Clipper Bag". Den perfekta weekendbagen i utsökt läder som fullkomligt smälter mellan fingrarna. En riktig pärla som blir min/din för lite mer än 8000 kronor.







Missoni påslakanset och pläd vars prislapp för mig än så länge är okänd, priset spelar ändå inte så stor roll när man vet att man bara kommer kunna drömma om dessa.



Christian Louboutin skor skulle passa perfekt i min garderob,
prislappen på dessa passar inte min plånbok lika perfekt dock.



Frey Wille armband i emalj och guld som jag gärna skulle ha i min smyckessamling.



Doftljus från Manolo Blahnik som tydligen ska dofta helt fantastiskt. Tycker däremot inte att det är värt 400 spänn för ett ljus, hur gott det än må dofta.





Vilken väska som helst från Marc Jacobs...



Parfymen "Flowerbomb" från Viktor & Rolf.
En av mina favoritparfymer men som är lite i dyraste laget om ni frågar mig,
speciellt om man slösar lika mycket som jag med dessa doftande droppar.



Lyxigt smink skulle då jag inte säga nej till i första taget.

Frestelserna där ute är många men det gäller att kunna stå emot och säga nej,
ibland i alla fall!

Vad är ni själva svaga för?

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0