Birthday Baby!

Imorgon mina vänner är det Nobeldagen men också min födelsedag!
Tycker på något sätt att det inte längre är något speciellt med att fylla år,  fyller man 19 så är det verkligen inte speciellt. Tittade nyss på gamla kort och kunde konstatera att tiden verkligen har gått och det fort, både på gott och ont...
Här är några bilder på mig genom åren:



Jag och Mimmi på min födelsedag. Gillar verkligen sidenpyjamasen, superhet ;)



Jag, Mimmi och Pappa på balkongen i Spanien. Mamma fotar!



Jag och min absoluta favoritlärare Helene på min skolavslutning i 3:an.



Jag i min fina prinsessäng.



Jag och Mimmi på Finlandsfärjan. Alltid matchande kläder!



På Muminland med Mumunklubba! Även här med matchande kläder.



Som ni ser så har jag alltid älskat glass!



Här är jag på min farmors begravning och ser därför lite ledsen ut.



Jag med en hund som vi en gång passade.

Nu ska fixa lite middag, imorgon hoppas jag däremot att det blir ett restaurangbesök.
Det kanske även dyker upp några trevliga paket, om jag har tur alltså!

Puss och Kram =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Oh ni var/är så söt(a)

2008-12-09 @ 22:38:14
Postat av: Elin

Oh, ni var/är så söt(a)

2008-12-09 @ 22:41:37
Postat av: Anonym

ja tydligen tycker blogg.se detsamma, dubbelt så söt liksom!

2008-12-09 @ 22:42:28
Postat av: Frida

Tack så mycket sötis :) Puss på dig!

2008-12-10 @ 16:58:41
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0