Vov eller Mjau?

Har alltid velat ha en alldeles egen hund. En söt liten knubbig hund och helst en dvärgspets eller mops! När jag var liten hade vi katt. Han hette Pelle och var svart/vit och välgödd, så söt var han. Satt idag och kollade på lägenheter på www.hemnet.se för skojs skull och kom fram till att jag kanske någon gång skulle vilja ha ett litet husdjur när man flyttat hemifrån. Om jag vill ha en hund eller katt har jag inte riktigt kommit fram till en, det enda jag vet är att det blir ett djur av det manliga könet... Är ni katt eller hundmänniskor?
Hittade den här supersöta bilden på en Fransk Bulldog på Anna Hibbs blogg.
Kolla in vilken sötnos:

image209

Vilka sötnosar, både Anna Hibbs och voffsingen Santos!

Puss och Kram på er alla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0