Vimmel...

Har som många kanske redan vet en stark förkärlek för att titta på mingelbilder av alla dess slag. Kollar in vad folk hade på sig, vem som var vart och med vem osv.
www.stureplan.se är den sidan jag besöker allra mest när det är glassiga vimmelbilder jag vill åt. Satt nyss och gluttade igenom en hel del och hittade både såna som var HOT och såna som var NOT...
Här kommer ett axplock, ni kan ju själva avgöra vilka som är HOT och vilka som är NOT!

image160


image161

image162

image163


image164

Ha de gött alla =)


Kommentarer
Postat av: fanny

Åhh! Alla är ju orangea!

Men var tjejen höst upp på eller av? Jag har hört att det är ute med bröst men har aldrig kommit fram till om det verkligen är så...

2008-04-10 @ 16:00:43
URL: http://vadomenblogg.blogspot.com
Postat av: Frida

Bröst kommer och går...
Håller med dej om att alla mer eller mindre likanr apelsiner, gud va sugen jag blev på juice nu! ha de bra =)

2008-04-10 @ 18:19:16
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0