Vilken Härlig Dag...

Åh vad jag är lycklig för tillfället. Denna dag kunde inte bli bättre, jo det kunde den men jag försöker vara så postiv jag bara kan. Började denna härliga dag med att äta en briemacka och ananas, mötte sedan upp Elin och vi cyklade till skolan, kom till skolan och tog hissen upp till fjärde våningen, gjorde religionsprov och nu är jag och Emma klar med vårat PA! Idag är jag extra mycket på topp eftersom jag känner mej lite brun, har inget rött öga och om en vecka precis så drar jag med familj till Menorca, ska bli så jäkla gött. Cyklade hem själv och det var sånt härligt väder ute. Så varmt att jag fick skippa trenchcoaten som i stället fick ta plats i cykelkorgen. När jag svängde in på gatan så såg jag massor med vitsippor och det luktade vår ute... Nu sitter jag och kolla på The Hills på MTV, dubbelavnitt och sen blir det lite engelskaplugg. Jag och mamma är själva här hemma så ikväll blir det köpmat, Andra Avenyn och Desperate Housewifes för hela slanten. Imorgon är vi egentligen lediga men jag och Emma måste släpa våra rövar till skolan för ett seminarium på engelskan, känns bra segt men men That's Life.
På fredag är det studentfest på Hang Loose och jag hoppas att så många som möjligt tänker att gå. Vet inte riktigt än vad som händer sista april men jag hoppas att vi drar ihop ett gäng och gör nåt skoj!
Ha de gött allihop i det här underbara vädret.

Puss och Kram =)

image207


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0