The Hills Hour

Har precis avverkat en fullspäckad timme med hela två avsnitt av "The Hills" på MTV. Älskar både denna serie och dess föregångare "Laguna Beach". Båda serier har jag följt slaviskt och många gånger har dessa blivit anledningar till att inte sitta med skolarbete. Ett bra exempel på detta är att jag struntade i att sitta med vårt kombinerade litteratur/svenska arbete för att i stället sitta och kolla på två avsnitt jag redan sett, ganska så många gånger om jag ska vara ärlig...


image157


Undrar om jag är den enda som ibland låter tv:n gå före plugget?

Nu ska jag snart käka, hoppas på något gott och sedan skall jag försöka sätta mej med lite plugg för att slippa sitta och stressa sönder sista kvällen.

See you later aligator!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0