Tequila Sunrise

Igår var det lördag och från början så tänkte väl jag bara vara hemma och försöka bli frisk men bestämde mej till slut för att cykla över till Elin. En kort cykeltur över gatan så började vårt "A Shot At Love" med Tila Tequila maraton. Fan vilken sjuk serie det var men vi båda kom överrens om att vi måste fortsätta titta trots att vi vet vem som vinner, tacka vetja YouTube!
 
image195

Efter MTV kollande blev det istället barnfilm för hela slanten med cheesiga uttryck och sånger (ex. min lilla skatt), hehe... Runt tvåtiden var vi båda ganska så trötta och då trodde jag att det var dags för mej att cykla hem. Fel, då började vi kolla på gamla bilder på gänget och oss själva och kunde lätt konstatera att vi alla blivit lite snyggare med åren. Fan hur jag såg ut på en del bilder, ansikte som ett bowlingklot och trippla dubbelhakor i vissa vinklar. Efter bildtittande, rollokolaätande och tedrickande var det dags för oss att säga god natt och dags för mig att cykla hem mot Sörby. Ute var det frost på bilarna, helt öde och bara en gigantisk fullmåne som höll mej sällskap hem. Väl inne frös jag om både fingrar och tår och kröp direkt ner i sängen och släckte lampan, klockan var nu runt halv fyra!

Idag vaknade jag redan runt tio av att mamma gång på gång påpekade vilet underbart väder det var ute. Fick dåligt samvete av att ligga i sängen som en nerklubbad säl och bestämde mej därför för att gå upp och sätta mej i solen på altanen. Har suttit där ute nu nästan hela dagen, har både ätit frukost där ute och fikat för Peter fyller år. Ikväll kommer mormor och morfar hit på tårta och sen ska den här familjen bege oss ner på stan för att käka middag, förhoppningsvis blir det Church Street. Lite plugg vore trevligt om jag fick gjort också men vi får se hur det blir med den saken...

Ska ut i friska luften och lapa i mej lite sol.
Hoppas att ni andra hade en rba helg!

Puss och Kram =)

image194


Kommentarer
Postat av: Elin

HEJ! Mamma pratar i telefonen. Ringer i någon paus tror jag, eller imorgon. Om du nu kommer se denna fina kommentar. Fiffigt tyckte jag. Puss min skatt :)

2008-04-23 @ 19:40:02
Postat av: Frida

Hehe... fiffigt var ordet! vi kan ju höras i morgon bitti annars. Ha e bra kväll. Puss och kram på dej skatten min =)

2008-04-23 @ 21:09:43
URL: http://skruttepluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0