Tagit Tabberas...

Nu är både tonfisken och ananasjuicen slut och jag sitter här mätt och belåten!
Igår var det SUBLIMERA på Sjömanskyrkan och tjejerna hade verkligen ordnat en riktig kanon-kväll.
Jag och Cicci begav oss ner runt sjutiden och hann se några tolkingar av Håkan Hellström låtar. Jag håller helt och hållet med Fanny om att man fortfarande är kär i Håkan när han gjorde "Känn ingen sorg för mig Göteborg" och har helt enkelt vägrat att inse att han har blivit äldre och numera pappa, karln är ju 34 bast för fan...
Efter Håkan-låtarna blev det en underbar tolkning av jazz-gänget med låten "Var Är Tvålen" av Påvel Ramel. Därefter hängde vi i baren med Anna och company och vi snackade både skit och allvar. Avslutningsvis blev det en modevisning som enligt mej var sådär, jag menar vilket jobb de har lagt ner men inte min stil på kläderna ALLS.
Idag strålar solen och fåglarna kvittrar ikapp, härligt är det med andra ord!
Jag ska precis sätta igång min lilla hundhögtalare och börja städa lite smått inför kvällen.
Det får bli gamla godingar känner jag a la' Madonna, Spice Girls, Prince, Queen och en hel del gamla discodängor from back in the days.

Puss och Kram på er alla där ute denna lördag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0