Svart Bälte I Shopping


Något som min pappa alltid har sagt är att min mamma en gång i tiden hade svart bälte i shopping. Detta uttryck spreds likt en löpeld och snart därpå hade alla kvinnliga bekanta fått denna utmärkelse av sina karlar...

image158


Just idag när det är som gråast och tristast utanför fönstret så kan man ju inte bli annat än shoppingsugen på nya härliga vårprylar. Skulle vilja ha en massa nya kläder, skor, smycken, smink, hudvårdsprodukter och parfymer. Svart bälte, nej där ligger jag nog i lä men ibland kan jag tamejfan känna suget av köpdjävulen inuti mej! Sitter och kollar runt på lite olika sidor och hittar det ena efter det andra som jag skulle vilja ha. Känner mej som en hemsk människa när jag vill ha nya saker när jag redan har så mycket om man tänker efter. Jag kanske är lite materialistisk men om sanningen skall fram så tror jag att vi alla är det en smula. Alla andra är väl som Lotta på Bråkmakargatan, dem är det i smyg!

Har ni svart bälte i shopping eller i något annat?

Ha de gött!

Puss och Kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0