Späckat va det här...


Har nyss kommit hem från mina kära mumintroll, mormor och morfar. Käkade mat där idag och känner mej nu ungefär som en späckad julgris!

image151

Jag och Spiderpig, som två tummar i samma röv...
Ett litet uttryck som min käre far brukar använda sig av när något liknar något annat!

Känner mej trött och sliten idag. Inte nog med det så har man ont i huvudet och har fått rött fisköga igen...
 Räddaren i nöden denna kväll kommer definitivt bli tv:n. Ett litet problem jag tycks ha är att det ibland bara är en jädra massa skit på tv och andra kvällar FÖR MYCKET att titta på, det sistnämda stämmer in på kvällens tablå. Så många program som jag vill se och tiden tycks inte riktigt räcka till.

21.00 Barnmorskorna
21.00 Top Model 9
21.55 Sverige Pussas och Kramas
22.00 The Tudors
22.25 Myggan
22.55 Seinfeld
00.20 Fraiser

Detta och mycket mer är program som jag skulle kunna tänka mej att titta på. Lösningen på mitt så kallade "problem" får helt enkelt bli att zappa som en galning i reklampauserna.

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett och göra mej lite pepparmyntste.

Pussar och Kramar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0