SATC

Sitter och kollar på trailern för Sex and the City filmen, inte första gången men jag längtar så förbannat! Har kollat på en hel del avsnitt den här helgen och lyssnat på en massa låtar som är med i serien. SATC är nog den serie som jag gillar allra mest och jag kommer ihåg när man tittade på första avsnittet, rättare sagt tjuvtittade sent en kväll när föräldrarna inte såg... Hehe.
Gillar allt ifrån kläderna, skådespelarna, musiken och framför allt miljön den utspelar sig i, kan städer vara snyggare än New York och Paris?

image172

Bästa låtarna från SATC enligt mig är:

MC Solaar - La Belle Et Le Bad Boy
Cheryl Lynn - Got To Be Real
Sade - By Your Side
The Source feat Candi Staton - You Got The Love

Sista låten är tips från Elin, hehe!

image173

Ska nu kolla lite till på trailern och hoppas på att jag kan sluta längta...
Ha de gött!

Puss och Kram =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hallå, den bästa är lätt The Source feat Candi Staton - You Got The Love!!

2008-04-13 @ 20:49:54
Postat av: Frida

Okej sorry skall skriva till den, hehe... Puss och kram!

2008-04-13 @ 20:55:55
URL: http://skruttepluttan.blogg.se
Postat av: Elin

haha! PUSS

2008-04-13 @ 23:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0